Tuesday, December 8, 2009

kesempurnaan??????????

adakah kita ne dilahirkan sempurna????????????????
rasanya mmg kte dilahirkan serba kekurangan tiada yg sempurna didunia ne wlpn diri sendiri perasan sempurna.. huh
adakah kte mempunyai pasangan yg sempurna???????????
kan aku dah ckp td tiada yg sempurna dlm dunia ne melainkan yg maha esa....tp kte knelah BERUSAHA menjadi org yg sempurnat
adakah amalan kite sempurna?????????
bab agama ne aku x berani ckp byk2 sbb aku bkn pandai nk ajar2 org yelah ilmu cetek tp yg tentukan sempurna atau x amalan kte bkn kte tp yang maha esa
adakah kerja yg kte bt selama ne sempurna??????????????
huh x taulah nk ckp mcm ne bkn diri sendiri yg menilai kerja kte pnnnnn org lain yg nilai... tp kte jgn lah menilai diri sendiri ne sempurna 'perfect'(wah knp aku bg 2 bahasa sekali ne) pada hal kte pn bknlah sempurna sgt..... huh (mengeluh nape?????)
so jd jgnlah fikir kte ne sempurna.... sape nk pertikaikan diri aku pertikaikan lah sbb aku bkn insan yang sempurna di dunia neeeeeeeeeeeeeeee.......

No comments:

Post a Comment