Tuesday, June 22, 2010

mcm ne ke perasaan mak aku dl???????

selamat hari bapa wat semua bapa2 kt seluruh dunia..... xlah meriah sgt sambutan hari bapa bt keluarga kitorg... ne dh melencong dr tajuk ne sebenarnya... aku bru pertama kali rase pe yg mak aku rasa... sakit2 badan n lenguh kaki dlm pertengahan kehamilan ku mencecah 7 bulan agaknye mcm 2lah mak aku waktu mengandungkan aku satu ketika dl... rase xselesa bt semua benda... agaknye semua ibu2 mengandung mmg sakit2 badan ker? rase mcm nak tercabut tulang belakang... tp alhamdullilah ne mgkn sikit je alahan aku jika nak dibandingkan dr org yg dr awal kehamilan mabuk teruk smpai xlarat bt kerja.

semoga bahagia selalu n tq utk semuanya

sekadar gambar hiasan


3 comments:

  1. jgn lupa kurus balik peh bersalin ek
    huhuh

    ReplyDelete
  2. lepas ni doa2 kan i pulak ye...huhuhuh

    ReplyDelete
  3. samekommmmm tuan umah!!!!!....
    bile nak update lagi ni..

    ReplyDelete